Οι διαχειριστές του www.trolleatzis.com, αποφασίσαμε, ότι μια απλή αναφορά στην είδηση, ήταν αρκετή. Το ποιος φταίει και γιατί είναι δουλειά της δικαιοσύνης!
Εμείς θα εκθέσουμε τεχνικές λεπτομέρειες και εσείς θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
Οι πόρτες στον συγκεκριμένο τύπου οχήματος ελέγχονται από έναν ηλεκτρονικό εγκέφαλο που ονομάζεται PLM και ο οποίος βρίσκεται πάνω από την εμπρόσθια θύρα.
Αν για κάποιον λόγο "διαβάσει" ο εγκέφαλος ότι κάποια πόρτα είναι ανοιχτή, αμέσως δίνει εντολή και εμπλέκεται το φρένο στάσης ακινητοποιώντας το όχημα, τι σημαίνει αυτό, ότι αν όντως το όχημα κινούνταν με την ταχύτητα που λένε, θα έπρεπε όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες να έχουν "φύγει" από τη θέση τους και να έχουν τραυματιστεί.
Τι γίνεται τώρα, όταν ενεργοποιείται το εσωτερικό μπουτόν ασφαλείας:
Για να το ενεργοποιήσεις σηκώνεις ένα καπάκι και εν συνεχεία τραβάς έξω το μπουτόν, αφαιρείται ο αέρας και εν συνεχεία ανοίγεις την πόρτα με τα χέρια. Εδώ το φρένο στάσης ενεργοποιείται με το που θα τεθεί εκτός αέρα η πόρτα.
Όταν λοιπόν σηκώνεται το καπάκι, ακούγεται ένας βομβητής και ανάβει και μια προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων του οδηγού.
Αν για κάποιον λόγο, ανοίξει κάποιος την θύρα, με τη σωματική του δύναμη, αυτή ξανακλείνει πίσω του, καθώς παύει να ασκείτε δύναμη πάνω της.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
ΠΗΓΗ: www.trolleatzis.com
Για να το ενεργοποιήσεις σηκώνεις ένα καπάκι και εν συνεχεία τραβάς έξω το μπουτόν, αφαιρείται ο αέρας και εν συνεχεία ανοίγεις την πόρτα με τα χέρια. Εδώ το φρένο στάσης ενεργοποιείται με το που θα τεθεί εκτός αέρα η πόρτα.
Όταν λοιπόν σηκώνεται το καπάκι, ακούγεται ένας βομβητής και ανάβει και μια προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων του οδηγού.
Αν για κάποιον λόγο, ανοίξει κάποιος την θύρα, με τη σωματική του δύναμη, αυτή ξανακλείνει πίσω του, καθώς παύει να ασκείτε δύναμη πάνω της.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
ΠΗΓΗ: www.trolleatzis.com