"Κάνω πολλά χρόνια στίβο και συγκεκριμένα προπόνηση για 100άρι. Τον τελευταίο καιρό, που δεν μπορώ λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων να είμαι συνεπής σε αυτό, κάνω Pilates.
Επειδή με τη γυμναστική αυξάνεται ο μεταβολισμός μου και κάνω περισσότερες καύσεις, μπορώ να απολαμβάνω περισσότερο το φαγητό. 
Γυμνάζομαι τακτικά για να μπορώ να τρώω ό,τι θέλω. Πάντα οι κοιλιακοί μου ήταν πολύ γυμνασμένοι και με έκαναν να νιώθω καλά. Ήταν σχηματισμένοι από πιο μικρή ηλικία.
 Πάντως, πιστεύω πως όλες οι γυναίκες πρέπει να εντοπίζουν τα “δυνατά” τους σημεία για να μπορούν να αναδείξουν καλύτερα το σώμα της. 
Εγώ, για παράδειγμα, έχω τονισμένους γλουτούς και πόδια, ενώ είμαι μικροκαμωμένη στον κορμό και έχω αδύνατα χέρια. Γι' αυτό μου ταιριάζουν τα κορμάκια, ισορροπούν τις αναλογίες μου".